pomycatch Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 Witam wszystkich! Jestem początkującym użytkownikiem Prestashop, tworzę swój pierwszy sklep, dlatego proszęo wyrozumiałość 1. Jakie prawa ustawić dla katalogów i plików w Prestashop? Bo wydaje mi się, że dla folderów odpowiednia wartość to 755( i tak mam ustawione ), ale widziałem wpisy na różnych forach, gdzie pisano, że dla niektórych katalogów powinno się ustawić 777. Jeśli tak, to dla jakich? 2. Po jakichkolwiek zmianach w Preferencje -> Wydajność(wyłączenie kompilacji, czy też modyfikacje w funkcjonalności ccc) i ich zapisaniu pojawia mi się komunikat "Aby używać Smart Cache, katalog musi być zapisywalny." jednakże zmiany zostają wprowadzone. Obecnie mam wyłączoną kompilację a wszystkie funkcjonalności ccc ustawione na TAK, jednak kiedy przeprowadzam test Gtmetrix'em, w podpowiedziach mam napisane, by scalić pliki odpowiednio .css i .js w jeden, co w funkcjonalnościach ccc właśnie chyba zrobiłem? 3. Kolejna rzecz jaka wymaga poprawki, to brak atrybutów width i height w obrazkach. Dodałem sporo produktów ze zdjęciami, powinienem teraz wygenerować ponownie miniatury by to "naprawić"? 4. Gdzie mogę zwiększyć czas, po jakim w przypadku bezczynności na zapleczu, zostaje automatycznie wylogowany? Używam wersji 1.6.0.8. Będę wdzięczny za wszelką pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
dwojod Posted May 15, 2015 Share Posted May 15, 2015 (edited) 2.A w katalogu theme jest folder cache? jeżeli nie ma wystarczy go utworzyć Edited May 15, 2015 by dwojod (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomekmo Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Witam. Przyłączę się do pytania numer 4, też mnie interesuje zmiana czasu bezczynności panelu admina Link to comment Share on other sites More sharing options...