Daniel79 Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 (edited) Jeg bruger PS 1.6 Jeg har lige opdaget at flere af mine vare har samme navn i produktoversigten i min backend, men når jeg trykker på det enkelte produkt, så viser den det rigtige navn. Jeg kunne forstille mig det har noget at gøre med at jeg har kopieret en vare da jeg oprettet alle varene i sin tid... Men hvordan får jeg produktnavnene opdateret så de rigtige navne også vises i min produkt oversigt i backenden ? Håber det jeg prøver at forklare giver mening ? Edited October 10, 2014 by Daniel79 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaggop Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 Hej Daniel, Jeg havde og har det samme problem. Mit skyldes, at jeg har backend på prestashop til at være engelsk, men at jeg kun opdaterer navnene på dansk, fordi siden kun er på dansk. Det vil sige, at min produktoversigt i høj grad består af "product", og når jeg klikker ind, kan jeg se, at den danske titel er korrekt. Den eneste løsning, jeg har fundet er enten at sætte din backend til at være på dansk, eller at opdatere alle de engelske navne, så de er magen til de danske navne. (Jeg kørte produkterne ind med csv import i StoreCommander - i modsætning den indbyggede csv import, så sætter den ikke engelsk titel til dansk titel, hvis den kun skal importere de danske titler). (Jeg bruger også 1.6). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel79 Posted October 10, 2014 Author Share Posted October 10, 2014 Ahhh ja jeg køre jo også engelsk backend, det giver jo fin mening.... Tak for det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts