LEktordk Posted October 9, 2014 Share Posted October 9, 2014 (edited) Hej har læst lidt om tema fejl herinde men intet af det jeg har læst virker.. Den siger dårlig konfigurationsfil ved samtlige temaer jeg henter.. Hvad kan jeg gøre for at få det til at virker? Edited October 12, 2014 by LEktordk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 9, 2014 Share Posted October 9, 2014 Det må være den forkerte fil du prøver at installere. Men uden flere oplysnger, er det umuligt at hjælpe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEktordk Posted October 9, 2014 Author Share Posted October 9, 2014 Hvilke oplysninger mangler du? Er desperat Det er denne her jeg prøver at installere http://www.leotheme.com/prestashop/themes/234-leo-converse.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 Har du pakket themet ud efter download? Hvor er themet købt? Som oftest er der flere mapper når man pakker themet ud og her skal du sikkert have fat i den zip-mappe der ligger under themeinstallator. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEktordk Posted October 11, 2014 Author Share Posted October 11, 2014 Got it tak for hjælpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 Super, husk at rette indlæg til løst. Se hvordan på forsiden af det danske forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts