swallow Posted October 9, 2014 Share Posted October 9, 2014 (edited) Opgelost Wie kan me helpen met het vinden van de module waar ik de afbeeldingen voor in de banners kan plaatsen. Het is me wel gelukt bij de slider en ook wel de header in het banner blok, maar nog niet bij de andere afbeeldingen. ik heb versie 1.6.x Edited October 13, 2014 by swallow (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
HJH3000 Posted October 9, 2014 Share Posted October 9, 2014 Ga naar modules en dan naar Themaconfiguratie en dan naar beneden scrollen. Als het goed is staan hier de standaard afbeeldingen welke je kan vervangen. Zo niet dan kan je items toevoegen en aangeven waar je ze wilt hebben. Ik gebruik versie 1.6.0.9 Succes 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
swallow Posted October 9, 2014 Author Share Posted October 9, 2014 Geweldig. Eerst werd de module Themaconfiguratie niet geopend na deze aan te klikken, maar dubbelklik en het was klaar. Dit is precies wat ik zocht. bedankt HJH3000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HJH3000 Posted October 9, 2014 Share Posted October 9, 2014 Wat soms kan gebeuren is dat na het wijzigen afbeelding niet getoond worden maar dat je een blok met een vraagteken ziet. Leeg dan de cache en hergenereer afbeeldingen. Ook als je met meerdere talen werkt moet je goed opletten dat je voor beide talen afbeeldingen koppelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts