c.lindberg Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 (edited) Jeg er ved at lægge de første varer i min nye prestashop (PrestaShop™ 1.6.0.9). Varen kan ses i shoppen, men når jeg klikker på varen, åbner produktsiden ikke, istedet får jeg en blank side med teksten "fatal error"??? håber I kan hjælpe en ny prestashop bruger... Edited October 16, 2014 by c.lindberg (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Det er næsten umuligt at give et bud på hvad det skyldes, ud fra de få oplysninger du giver. Kig lige i "Retningslinjer for det danske Prestashop forum", og check, at du oplyser det der er nævnt i listen - og meget gerne mere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
c.lindberg Posted October 8, 2014 Author Share Posted October 8, 2014 her er link til min shop, hvis nogen har lyst til at se på det: http://www.naturstrik.dk/ (se varen "pura lana" under "garn") jeg bruger standardtemaet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Så vidt jeg kan se, så har du kun et produkt i shoppen, og det kommer fint frem når man klikker. Det kan tilføjes kurven, og du kan checke det ud, så det ser ud til at alt virker som det skal. Jeg har prøvet fra Firefox, Safari og Chrome browserne. Mit gæt er, at du har fel i din lokale PC installation. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Det virker også hos mig - prøv at slette midlertidige filer i din browser. CTRL+SHIFT+Delete på pc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
c.lindberg Posted October 9, 2014 Author Share Posted October 9, 2014 (edited) tak for svarene, men det har desværre ikke hjulpet mig videre endnu... bare lige for at sikre mig at I ser på det samme som mig: man kan godt se varen i butikken, den kan også lægges i kurven og chekkes ud. problemet opstår når man klikker på selve varen (eller billedet eller en af farvevarianterne). her burde man komme til en produktside med tekst om varen, valg af farve etc., men istedet får jeg "fatal error" beskeden. Virker dette hos jer?? Kan det have noget at gøre med Friendly URL indstillinger el.lign? har selv prøvet i både safari og firefox og får fuldstændig samme resultat, og har ikke problemer med andre websteder, så tænker ikke det har med browser indstillinger el.lign at gøre? Edited October 9, 2014 by c.lindberg (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 Nej, det kan jeg heller ikke, får Fatal error. Da det virker fint i denne version, tror jeg, at der er noget galt med din installation, og det nemmeste vil være at starte forfra, når du ikke selv kan fejlsøge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
c.lindberg Posted October 16, 2014 Author Share Posted October 16, 2014 Det viste sig at der manglede opdatering af et modul, og det var det der skabte problemet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts