WBXIV Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 (edited) Hallo, Is het mogelijk de boodschap 'beste prijs en snelheid' te verwijderen?Bij ons is dit niet het geval en daarom wil ik dit graag weg. Waarom en waar wordt deze boodschap eigenlijk gegenereerd? thx Edited October 18, 2014 by WBXIV (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 Deze kan je terug vinden in je map themes order-carrier.tpl het eenvoudigste is via vertalingen dit te wijzigen en dan ipv tekst een spatie te plaatsen , let op indien je geen spatie er neer zet dan pakt hij automatisch de engelse tekst 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
WBXIV Posted October 17, 2014 Author Share Posted October 17, 2014 Bedankt. Ik veronderstel dat als ik dit via de vertaling wil wijzigen ik het via BO moet doen, op dezelfde werkwijze als hoe je bv in de footer de tekst Prestashop kan vervangen door iets anders? Is er ergens een overzicht van waar wat allemaal staat? Ik wil bv ook nog het stuk tekst weg wat bij de bankoverschrijving staat (orderverwerking duurt langer). thx Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 17, 2014 Share Posted October 17, 2014 (edited) Hoi , ja klopt vertalingen kan je op twee manieren bewerken A: via je backoffice B: via ftp <filezilla> en zo naar betreffende taal bestand van de module of theme gaan (nl.php) als je bepaalde tekst niet wilt laten tonen dan gewoon een spatie neerzetten De vertaling van de vervoerder vind je onder winkel vertalingen even naar onder scrollen zie je : ORDER-CARRIER hier staan de regels tussen die je wilt wijzigen en zo vind je dan meer vertalingen niet dat ik weet dat er een lijst van is , waar wat staat Edited October 17, 2014 by maconl (see edit history) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 18, 2014 Share Posted October 18, 2014 (edited) Is het je ook met de bankwire gelukt ? Edited October 18, 2014 by maconl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
WBXIV Posted October 18, 2014 Author Share Posted October 18, 2014 (edited) Ik ga er deze namiddag aan beginnen ;-) ik hou je op de hoogte Die van de bankwire krijg ik niet gevonden Edited October 18, 2014 by WBXIV (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
WBXIV Posted October 20, 2014 Author Share Posted October 20, 2014 Alles in orde nu, bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 20, 2014 Share Posted October 20, 2014 Sorry had het bericht van je bankwire over het hoofd gezien zie ik maar zie dat je het al hebt gevonden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts