John60 Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 (edited) Hejsa, - PS 1.6.0.9 - Std.tema - www.forzacykler.dk Jeg har vist fået lavet noget rod i mine priser ! Når jeg når til den sidste side i betalingen, så viser FO godt nok pris for varen + evt. forsendelse. Men totalprisen ændrer den til ex.moms prisen. Hvad har jeg gjort galt - eller hvad mangler jeg ? Jeg har vedhæftet FO og BO info. /John60 Edited October 18, 2014 by John60 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Er du sikker på at du har aktiveret moms under National tilpasning Momstyperog at momsreglen er aktiveret under: National tilpasning Momsregler Rediger Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Prøv også at tjekke Kunder > Grupper. Under hver enkelt gruppe kan du vælge, om prisen skal vises med moms. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted October 10, 2014 Author Share Posted October 10, 2014 Tak for jeres input, - men det hjalp mig desværre ikke. I betalingsstep 1 er totalprisen helt korrekt incl. moms, men i betalingsstep 5 er totalprisen excl. moms ? ? ! ! ? ? ! ! Hvis der er en der gider at prøve og gå ind i min BO og tilrette momsproblematikken, så vil jeg være meget taknemmelig. Lige pt ser jeg ikke nogen grund til at gå videre med min shop, før dette problem er rettet ! Jeg håber på en positiv tilbagemelding fra én af jer. VH /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted October 13, 2014 Author Share Posted October 13, 2014 Hej , - Er der én derude der kan hjælpe mig med denne lille efterårsissue ? Jeg brænder efter at komme videre. /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 14, 2014 Share Posted October 14, 2014 Du må have ændret et eller andet selv, siden der beregnes moms ét sted i kurven og ikke i totalprisen??? Det er nok ikke nemt at hjælpe, uden at se de forskellige opsætninger i back office (og jeg har desværre ikke tid til at hjælpe med dette, men måske en anden kan hjælpe) Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted October 18, 2014 Author Share Posted October 18, 2014 Hej derude, - Så fik jeg løst mit lille problem med totalprisen på betalingsstep 5. Jeg gik ind i "Lokalisering > Moms" og ændrede "Display tax in the shopping cart" til "JA" Så var det på plads - jeg har overset denne mulighed, da jeg tolkede denne funktion til kun at vise momsandelen i varekurven. Den er lidt misvisende - synes jeg. Jeg har lige vedhæftet et billede af ændringen. /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts