Jump to content

(Løst)Kan ikke se, mine betalingmuligheder i gateaway

cille2612

Recommended Posts

Hej. :)

Jeg har installeret, et universal modul og quikpay, aktiveret dem mm

Men lige pludselig får jeg ikke muligheden, til at bruge universal modulet i betalings gateaway

Samt den vil ikke vise prestashop indlagte modul med bank overførelsel

Den viser quikpay ganske fint.

Og paypal moduldet, bort set fra at paypal modulet Melder error når man forsøger at bruge det som betaling. men det er noget med paypal s modul at gøre, og den nye version.

Så jeg valgte også at bruge universal pay modul, og det virkede fint, indtil i dag? hvor muligheden ikke bliver vist når man skal betale?

Det er version 1.5.6.9 jeg bruger. og der har ikke været nogle opdateringer i på disse moduler.

bank overførelsel modulet har aldrig rigtig virkedet.

nogle der kan fortælle mig hvor fejlen måske ligger??

Det hele fungere nu, og jeg havde ikke hakket dem af, som der blev forslået, i DK da jeg havde hakket dem af i DK kom alle min betalings muligheder frem igen. Så tunsind tak for hjælpen

Edited by cille2612 (see edit history)

Tjek denne: http://www.prestashop.com/forums/topic/361029-bank-wire-payement-module-is-not-working/

Hvis du har sat flueben i, at Bankoverførsel skal kunne bruges under de lande, du har aktiveret i shoppen, så er det en konflikt med nogle af dine andre betalingsmoduler - og hvis det er tilfældet, skal du have fat i udvikleren af disse.

Jamen du er da helt fantastisk.. altså alle de flueben der sidder forkert.. hehe..

Det virkede med bank overførelsen, og kan nu ses på betalings gateaway, det jeg undre mig meget er at universal pay modulet lige pludselig er blevet væk, og der er hak under.. :)