peter4661 Posted October 7, 2014 Share Posted October 7, 2014 (edited) Hallo allemaal, ken je dat. Als je zelf aan je webshop werkt en ineens iets vreemds ontdekt zonder dat je de oorzaak herkent? Mij overkomt dat regelmatig, ben blijkbaar niet zo handig Heb ( weer ) zoiets...Als we bij onze site op het koplogo klikken ( www.derks-wielersport.nl ) dan zit daar url naar de home page een hele serie nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/ . Ziet er zo uit : https://www.derks-wielersport.nl/img/foutmelding/landingspagina_url_NL.png Me suf gezocht. Zou shop domeinnaam naam moeten zijn, staat goed ingesteld bij shop URL , zonder de rij /nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/nl/. We gebruiken Prestashop 1.6.0.9. default theme. Wie heeft de gouden tip? Peter Edited October 7, 2014 by peter4661 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Probleem zit waarschijnlijk in uw cache, want bij mij werkt hij prima. Misschien uw browser cache legen? (nog een tip, uw kop logo heeft een hele slechte kwaliteit) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 16, 2014 Share Posted October 16, 2014 Hier idem geen vreemde dingen achter het domeinnaam Peter is dit bij jou ook opgelost na de tip van Bolinga ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts