Articani Posted October 6, 2014 Share Posted October 6, 2014 Hey, Ik heb bij mijn categoriën een beetje uitleg geschreven om duidelijk te maken welke producten hier in staan en waar ze voor staan. Nu is het echter zo dat telkens als mensen naar de categorie gaan, er enkel de afbeelding en 1 regel tekst wordt weergegeven + een knop "meer" om de rest van de uitleg te zien. Ik vind echter dat dit zo onduidelijk is en heb al van mensen te horen gekregen dat ze geen uitleg vinden bij de categoriën. Ik zou dus graag hebben dat die "meer" knop verdwijnt en er telkens gewoon de hele uitleg wordt weergeven zodra mensen de categorie openen. Is dit mogelijk? Zo ja, hoe? :-) Ik gebruik Prestashop 1.5.4 www.articani.be is de winkel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted October 7, 2014 Share Posted October 7, 2014 Dit moet in de template van uw theme worden aangepast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Articani Posted October 7, 2014 Author Share Posted October 7, 2014 en hoe moet ik dit doen? (ben zelf niet zo goed in die dingen,had gehoopt dat het iets simpel was dat ik in de prestashop zelf kon aanpassen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 In uw themes map vind u een category.tpl hierin moet u <p id="category_description_short"> etc.... </p> verwijderen. En een paar regels daaronder staat style="display:none" die moet u ook verwijderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Articani Posted October 8, 2014 Author Share Posted October 8, 2014 Heel hard bedankt! Het is me eindelijk gelukt, ik had de code die ik moest veranderen al gezien, maar wist niet in welk document ik deze kon vinden om te veranderen. Heel hard bedankt, het probleem is opgelost :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 16, 2014 Share Posted October 16, 2014 Ik zie dat deze is opgelost graag om het forum overzichtelijk te houden Solved of opgelost erbij zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts