e30_dk Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 1.6.0.9 Jeg har importeret Paypalmodulet med succes, men kan ikke se det nogen steder - hvordan kommer jeg videre? (det er første gang at jeg forsøger at installere et enkelt modul) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaupell Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 Hvis du kikker en gang i menuen "Moduler" er der et område der hedder "Betaling" vælg dette. Nu viser den dig så alle modulerne som "kommer med" 1.6.0.9 installeret eller ej.Det skulle ikke værer nødvendigt at genimporter blot installere det som kommer med i shoppen. Prøv at kigge og vend tilbage med info ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_dk Posted October 5, 2014 Author Share Posted October 5, 2014 Der er intet under betaling selvom der skulle være 1. Se medsendte screendump Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_dk Posted October 6, 2014 Author Share Posted October 6, 2014 Hvad nu????????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaupell Posted October 7, 2014 Share Posted October 7, 2014 Der er intet under betaling selvom der skulle være 1. Se medsendte screendump er nød til at spørge også selvom du fjerner det filter du har aktiveret på billedet der. Den viser kun ting som ER installeret, og aktiveret.. se her Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_dk Posted October 7, 2014 Author Share Posted October 7, 2014 Jeg forstår ikke helt hvad du mener ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Hej e30_dk Jeg kan slet ikke finde Paypal modulet. Hvor har du importeret Paypal modulet fra ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_dk Posted October 8, 2014 Author Share Posted October 8, 2014 Fra Modules øverst på denne siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 OK - tak. Du finder modulet under: Moduler > Betalinger og betalingsgateway. Når jeg prøver at installere det, kommer der en meddelelse frem der fortæller at: You are about to install "PayPal", a module which is not compatible with your country.This module was not verified by PrestaShop hence we cannot certify that it works well in your country and that it complies with our quality requirements. Use at your own risk. Skal jeg så bare fortsætte ? Har du nogen erfaring med det ? /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 OK - tak. Du finder modulet under: Moduler > Betalinger og betalingsgateway. Når jeg prøver at installere det, kommer der en meddelelse frem der fortæller at: You are about to install "PayPal", a module which is not compatible with your country. This module was not verified by PrestaShop hence we cannot certify that it works well in your country and that it complies with our quality requirements. Use at your own risk. Skal jeg så bare fortsætte ? Har du nogen erfaring med det ? ? ? /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts