Daniel79 Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 (edited) Jeg bruger PS 1.6 og i min backend, under ADVANCED PARAMETERS > E-mail Har jeg en dropdown med "Send email to" indeholdende "Customer service" og "Webmaster" Jeg vil gerne oversætte "Customer service" til "kundeservice" og slette "Webmaster" men hvor gør jeg det ? Edited October 5, 2014 by Daniel79 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 Du skal ind i back office under "Kunder" > "Kontakter". Læg mærke til, at titlerne findes på flere sprog, hvis du har mere end et sprog slået til. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel79 Posted October 5, 2014 Author Share Posted October 5, 2014 Du skal ind i back office under "Kunder" > "Kontakter". Læg mærke til, at titlerne findes på flere sprog, hvis du har mere end et sprog slået til. /Kjeld Mange tak, jeg var ved at blive sindsyg over ikke at kunne finde det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts