Vaupell Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Vil gerne oprette rabat på en vare. Går derfor in under varen under Priser Gætter på at det er området "Bestemte Priser" der skal bruges? Så lad os sige varen normalt koster 5kr. Jeg ligger en pris ind der starter ved 3 Enheder, og neders vælger jeg så tilføj discount af : 5kr her går det så galt, for hvis jeg vælger "Valute enheder" så trækker den 5kr på hver vare Det er jo forkert. Nogle forslag til hvordan man opretter sådan en rabat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Tror du skal omkring Prisregler Istedet For? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaupell Posted October 2, 2014 Author Share Posted October 2, 2014 Tror du skal omkring Prisregler Istedet For? Også selvom der kun er tale om 1-2 vare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Ja det mener jeg den kan klare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts