Jesjah Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 Weet iemand hoe ik een kleine regel met tekst kan toevoegen onder de "in winkelwagen" button? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 Dit moet u doen in de template van uw webshop. (die terug te vinden is in uw 'themes' folder op uw webserver) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesjah Posted October 3, 2014 Author Share Posted October 3, 2014 Dat begrijp ik, echter welke code heb ik nodig voor een klein stukje normale html tekst en waar dien ik deze plaatsen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 Welke versie Prestashop gebruikt u? Welke template gebruikt u? En bedoelt u gewoon onder de knop van het item in de winkelwagen plaatsen van de product pagina of als u een overzicht heeft met meerdere producten die u direct in de winkelwagen kan plaatsen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesjah Posted October 4, 2014 Author Share Posted October 4, 2014 Welke versie Prestashop gebruikt u? Welke template gebruikt u? En bedoelt u gewoon onder de knop van het item in de winkelwagen plaatsen van de product pagina of als u een overzicht heeft met meerdere producten die u direct in de winkelwagen kan plaatsen? Wij gebruiken versie 1.6, dit template: http://themeforest.net/item/restaurant-prestashop-responsive-theme/6269295 En inderdaad gewoon een klein stukje tekst onder "in winkelwagen" op de productpagina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 Kijk dan in de map "Themes > Restaurant" hier zit een bestand in genaamd Product.tpl, hier rond regel 440 vind u <p id="add_to_cart" ...etc. Hier kunt u een stukje onder zetten, mits u een klein beetje html ervaring heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesjah Posted October 5, 2014 Author Share Posted October 5, 2014 Kijk dan in de map "Themes > Restaurant" hier zit een bestand in genaamd Product.tpl, hier rond regel 440 vind u <p id="add_to_cart" ...etc. Hier kunt u een stukje onder zetten, mits u een klein beetje html ervaring heeft. Top, is gelukt! Bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 16, 2014 Share Posted October 16, 2014 ik begrijp dat dit is opgelost , gelieve de volgende keer het onderwerp op solved zetten <zie forum regels> bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts