Nessi Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 Hej, jeg er så småt ved at være færdig med min shop, det sidste jeg mangler er så opsætningen af Quickpay. Jeg har installeret deres modul for Prestashop (ikke OPC modulet!) og jeg har tastet alle oplysningerne ind. Alligevel vil modulet ikke vises som aktiv betaling, ikke i BO og heller ikke når man går til betaling. Jeg har lidt på fornemmelsen, at jeg har "glemt" et eller andet, eller indstillet noget, som jeg ikke lige kan komme på der har indflydelse på det - nogen, der har en ide hvad det kan skyldes og hvad jeg kan gøre? Det er det absolut sidste jeg mangler, vil virkelig gerne igang. Jeg bruger version 1.6.0.9 På forhånd tak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 Har du konfigureret modulet? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nessi Posted September 30, 2014 Author Share Posted September 30, 2014 Ja efter bedste evne og forstand. Det vises ikke under moduler->betaling som aktiv betalingsmulighed øverst, men længere nede vises det igen ved valutarestriktionerne etc. Hilsen Sarah Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Prøv at afinstallere samt slette modulet og installer det igen (via back office). /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nessi Posted October 1, 2014 Author Share Posted October 1, 2014 Det er så hermed gjort - men problemet er der stadigvæk. Kan det skyldes, at jeg har fået fjernet kunde login muligheden, også ved betaling? Har jeg misforstået et eller andet ved konfigureringen? Jeg har sat flueben ved aktiver testtilstand, vis kortlogoer på forsiden, aktiver API samt Visa/Mastercard. Og selvfølgelig Quickpay ID og MD5 kode. Ordrepæfixen har jeg ladet være på 000. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Det der med kunde login kan godt være proplemet. I standard PS checkout skal man logge ind for at se betalingsmuligheder. Kan du aktivere det igen? Og se hvad der sker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nessi Posted October 1, 2014 Author Share Posted October 1, 2014 Jeg vil hive fat i ham, der har ordnet det for mig og få det prøvet af. Men ved gæst betalingen skal man jo også først indtaste sine oplysninger for at se betalingsmulighederne. Det virker for paypal og bankoverførsel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nessi Posted October 1, 2014 Author Share Posted October 1, 2014 Så blev det prøvet af med at tillade login ved betalingen, men der har desværre ikke løst problemet Andre ideer til hvad jeg kan gøre? Jeg er nødt til at få det til at fungere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 4, 2014 Share Posted October 4, 2014 Jeg har hjulpet Sarah og har fået løst hendes problem. Under "Avancerede parametre" > "Ydelse", var "Debug mode" blevet slået til. Dvs. kun PrestaShops egne moduler var aktive, så hverken Quickpay eller PayPal blev vist ved betalingen. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts