larsvr6 Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 (edited) Hej, Fra den ene dag til den anden er mine ordrer detaljer forsvundet i backoffice. Jeg har ikke ændret på noget. Er det noget i har set før og ved i hvad fejlen er? Jeg kan se og mine ældre ordre også ser sådan ud nu :-( MVH Lars Christensen Edited September 28, 2014 by larsvr6 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 (edited) Noget må der jo være ændret, ting holder jo ikke bare op med at virke af sig selv. Edited September 28, 2014 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 29, 2014 Share Posted September 29, 2014 Mon ikke det virker nu. Der er 2 andre tråde her i forum med samme problem. Det viste sig med dem, at det var et unoeuro server problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsvr6 Posted March 19, 2015 Author Share Posted March 19, 2015 Efter et par dage forsvandt det igen så fandt aldrig ud af hvad problemet var Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted March 19, 2015 Share Posted March 19, 2015 (edited) Det er en god idé at rette opslagets overskrift til LØST. Edited March 19, 2015 by TorbenЯune (see edit history) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts