[email protected] Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 (edited) Jeg har problemer med besøgend og besøgende online. Besøgende online "modul ikke fundet" Besøg og besøgende, så stopper registrering mange uger siden. Hvis der er et modul, som jeg har (stats) akiveret, hvor skal det hænges op? Eller der noget andet der er galt? vh FBOR Edited September 27, 2014 by [email protected] (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Prøv at nulstille modulerne Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted September 26, 2014 Author Share Posted September 26, 2014 Nu er de nulstillet. Besøg og besøgende fungerer. Men besøgende online for jeg der her, og jeg kan ikke finde dette modul. Du skal aktivere indstillingen "Sidevisninger for hver kunde" i modulet "Stats datadrift" for at se, hvilke sider dine kunder ser i øjeblikket. vh fbor Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted September 26, 2014 Author Share Posted September 26, 2014 "Besøg og besøgende" fungerer alligevel ikke. Den registrer ikke de nye. PrestaShop version: 1.5.6.2 Butiks URL: http://nyshop.forlaget94.dk/ Navn på temaet, der bruges: theme747 vh fbor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 (edited) Hej,Jeg kan kun anbefale at du bruger Google Analytics istedet for den indbyggede upålidelige statistik. Med hensyn til at følge dine online besøgende, synes jeg du skal tage et kig på Zopim (livechat) der giver et fantastisk overblik over dine online besøgende og giver mulighed for at chatte med dem. Edited September 27, 2014 by moji.dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts