memo-it Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 (edited) Ja jeg ved godt at overskriften lyder ondsvag, men vidste ikke hvordan jeg kort skulle beskrive det. Når man opretter et produkt i PS 1.6.0.6 kan man under Kategorier, indsætte andre produkter under Tilbehør, som derefter kan ses i fanen Tilbehør på produktsiden. Det virker også fint nok, udover at overskriften under tilbehør ikke linker til den rigtige adresse, den skære simpelthen det meste af adresse, som derfor ikke findes. Se f.eks på http://memo-it-mobil.dk/shop/iphone-4/33-iphone-4-home-flexkabel.html - under tilbehør linker jeg til et andet produkt, men det er kun billede og beskrivelse der linker rigtigt, ikke overskriften. Sådan er det også med de andre steder jeg benytter tilbehør på shoppen. Hvad kan der være galt? UPDATE: Der var en fejl i mit template, som jeg hurtigt fik rettet Edited September 25, 2014 by memo-it (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsordk Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Du har sikkert noget med Truncate i linket, fjern det og det vil virke Link to comment Share on other sites More sharing options...
memo-it Posted September 25, 2014 Author Share Posted September 25, 2014 Du har sikkert noget med Truncate i linket, fjern det og det vil virke Det var præcis det der var problemet. Men hvad er det der truncate for noget pjat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsordk Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Truncate bruges til skære tekster så de passer, eks. produktnavn så det ikke går på 2 linier. Hvis det er for langt vil der eksempelvis komme til at stå "Hyrde hunde tilbe.." Link to comment Share on other sites More sharing options...
memo-it Posted September 25, 2014 Author Share Posted September 25, 2014 Truncate bruges til skære tekster så de passer, eks. produktnavn så det ikke går på 2 linier. Hvis det er for langt vil der eksempelvis komme til at stå "Hyrde hunde tilbe.." Det var da noget mærkeligt noget at sætte i et link Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsordk Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Haha, meget enig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts