SleeuwitsFilurija Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Wij zoeken met spoed een zeer ervaren expert voor prestashop om diverse foutmeldingen teverhelpen, zo dat er een goed draaiende webshop opgeleverd kan worden. De webshop heeftongeveer 3200 producten. -De website is zeer traag waarvan onze huidige beheerder helaas niet precies weet waar hetaan ligt. -Prijzen van een reeks producten worden op categorie niveau niet weergegeven. -SEO optimalisatie. -Overzicht merken op de homepage worden niet juist gekoppeld aan de fabrikanten. -Inbouwen van knoppen op product niveau "ik wil een proefstaal aanvragen / showroomafspraak". -Inbouwen van een afmetingveld voor prijsberekening rolgordijn op maat. -Email beantwoorden via prestashop werkt niet. -Ankers fine tunen die in Leo`s thema zijn opgesteld. Gezien het feit onze beheerder per december 2014 naar het buitenland verhuisd en er nogsteeds diverse storingen zijn willen we graag op zoek gaan naar iemand die binnen kortetermijn beschikbaar is en de kennis heeft de storingen te verhelpen en een nul situatie kanopzetten. Voor meer informatie en beeldvorming van de site stuur me een bericht of bel mij gerust. Jaimy Sleeuwits [email protected] 06-13215731 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts