John60 Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 (edited) Hej Jeg har installeret cookie-modulet fra mypresta.eu - superfint. Men jeg kunne nu godt tænke mig at den ikke er så høj ! Er der nogen der ved hvilken css-fil jeg skal gå ind i for at ændre højden på "bjælken" ? ? ? På forhånd tak. PS 1.6.0.9 - standard tema - www.forzacykler.dk /John60 Edited September 25, 2014 by John60 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Den tilpasser sig den tekst der står i den. Du kan et sætte opadtil til 0.5. Så er den næsten usynlig. Og/eller sætte den i bunden så den ikke dækker for logo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaupell Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 (edited) Minimum højden er 3 linjer, dvs 1 blank linje på hver side af teksten.. Og vis du vil rode i det, så er det nok top.tpl eller uecookie.php som generere den synlige del. der finder du også footer info Edited September 25, 2014 by Vaupell (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted September 25, 2014 Author Share Posted September 25, 2014 Hej, - Tak for input. Jeg fandt det i filen: Modules > Uecookie > top.tpl Denne linie: <div id="cookieNoticeContent" style="position:relative; margin:auto; padding:10px; width:100%; display:block;"> Her retter man i paddingværdien, og så får man den tilpassede højde. /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts