racemaniac Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 (edited) Ik probeer via de 1-click upgrade te upgraden van 1.5.6.2 naar 1.6.0.9Hiervoor moet ik de cache uitzetten via geavanceerde parameters / prestatiesIndien ik de cache uitschakel en klik op opslaan, krijg ik de foutmelding Kan het instellingenbestand niet overschrijven. Iemand enig idee wat er fout gaat ? Edited September 24, 2014 by racemaniac (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted September 22, 2014 Author Share Posted September 22, 2014 Probleem waarschijnlijk gevonden.config/settings_inc.php aangepast cache kunnen disabelen. diverse permissies op 777 gezet Upgrade draait nu ( incl backup maken)kijken wat het oplevert Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielsvdcast Posted October 9, 2014 Share Posted October 9, 2014 Is het gelukt dan? Vorige keer ik het geprobeerd heb waren mijn backoffice verdwenen, alle files verkeerd gedupliceerd en iedere tabel in mijn database dubbel aangemaakt. Ik was ervan uit gegaan dat de module van prestashop wel zonder problemen ging werken. Nuja binnenkort probeer ik mijn tweede poging (na alles zorgvuldig te back-uppen en klaar te zetten), is jouw probleem opgelost dan? Groeten, Niels Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted October 9, 2014 Author Share Posted October 9, 2014 Upgrade is niet helemaal 100% goed gelopen, het thema was niet helemaal 100% compatible met 1.6. ( Free_blue_presta) Layout was niet zoals ik hem gewent was en kon zo snel geen andere "geschikte" vinden.Binnenkort op een eigen EasyPHP servertje hier lokaal maar eens weer proberen, Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 (edited) Idd altijd een backup maken voor je iets gaat wijzigen ! het is inderdaad bekent dat sommige templates niet compatable zijn met 1.6 dit was in versie 1.5 ook al een veelvoorkomend probleem ook idd erg wazig is dat je bepaalde mappen 777 moet geven die deze normaal niet hebben ben er nog niet achter waarom de ene keer wel en de andere keer niet Edited October 15, 2014 by maconl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts