Vaupell Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Ved ikke hvorfor min sidste post, nok nærmest identisk med denne blev slettet, men prøver igen. Når man har klikket sig ind på en kategori er der en kategori blok i venstre side, kunne godt tænke mig at jeg havde den samme kategori blok på forsiden. Har forsøgt at rode lidt i live edit, og positioning, men kan ikke få det til at virke. Nogle forslag til hvordan det lykkes ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsordk Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Hvis du går ind i kategori block så er den sikkert sat til at vise pågælgende kategori, og derfor vil den ikke være der på forsiden, da det ikke er en kategori. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaupell Posted September 21, 2014 Author Share Posted September 21, 2014 Den står til "home" hvis det er korrekt,,, er i tvivl med denne block.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsordk Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Den står til "home" hvis det er korrekt,,, er i tvivl med denne block.. kategori.PNG Home er fint. Har du evt. prøvet at nulstille modulet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaupell Posted September 21, 2014 Author Share Posted September 21, 2014 tror vi måske snakker forbi hinanden, Den dukker jo ikke op på forsiden ved at blive nulstillet, Den skal vel "hookes" til vedstre side på en eller anden måde,, men prøver da lige at nulstille.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsordk Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Jeg gik ud fra da du skrev at den vistes under kategorier at den allerede var hooked i displayLeftColumn, hvis ikke så burde det løse sig ved at tilføje den. Nulstil burde nu også hooke den igen, lad mig høre om det løser sig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaupell Posted September 21, 2014 Author Share Posted September 21, 2014 Nulstillede derefter gik ind og cleared cache. og stadigvæk det samme. Det er jo default bootstrap og der er jo heller ikke en kategori block på forsiden. først når man klikker på en af kategorierne dukker den op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsordk Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 default bootstrap har ikke venstre side slået til på forsiden så vidt jeg husker. Hvis du vil have den slået til skal du ind i indstillinger -> temaer -> avanceret Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaupell Posted September 21, 2014 Author Share Posted September 21, 2014 ahh yes.. det hjalp.. Left colum var "yes" men right var ikke, sat dem begge til Ja, og satte grønne flueben i helelortet Det blev noget værer rod, men fik det jeg ønskede, Nu fjerner jeg vel bare fluueben igen fra de ting jeg ikke vil have i venstre kollenne gætter jeg på for lige nu er "ALLE" blocks listet som en lang liste.. Heldigvis "offline" local host.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsordk Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Super. Ja for at "fjerne" moduler fra venstre eller højre side er der et par metoder: 1. Hvis du ikke skal bruge et modul, så kan du deaktivere det under moduler 2. Hvis du skal se modulet i eks. venstre side går du ind under moduler -> positioner, finder displayLeftColumn og vælger unhook ved modulet. 3. Hvis du skal se modulet i eks. venstre side på nogen sider går du ind under moduler -> positioner, finder eks. displayLeftColumn og vælger Rediger og derunder kan du fravælge de sider modulet ikke skal vises. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaupell Posted September 21, 2014 Author Share Posted September 21, 2014 Og når man har unhooket et forkert modul, får man det tilbage ved at ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsordk Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Hvis du ikke har indstillet på det så nustiller du det bare, ellers går du ind igen under positioner og i øverste højre hjørne står der "Flyt module", derunder vælger du modul og hook. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts