MistrM Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 HejI min butik har jag jobbat med att plocka bort onödiga länder som vi inte skickar till. Vilket lämnade EU kvar. När jag så ändrade zon för Sverige till "Sverige" istället för "EU" eftersom vi ska ha lägre frakavgift inom sverige visas plötsligt alla priser i butiken utan moms??? Det står inkl. moms efter priserna men det är exkl. moms priset som visas.Om jag ändrar tillbaka Sveriges zon till EU som för de övriga ändras de visade priserna till inkl. moms igen. Vad kan vara fel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MistrM Posted December 1, 2009 Author Share Posted December 1, 2009 Hej igen.Kom på det. Betalning/moms/moms 25% och sen klicka i min nya zon "Sverige". Logiskt när man vet hur man ska göra.Nu ser det ut att fungera som det ska... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickardm Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 Har du lyckats få totalsumma moms att synas på fakturorna?För mig blir det bara moms/produkter och moms/transportkostnaderIngen total moms... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts