Vaupell Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 (edited) Presta V. 1.6.0.9 Modul : Varer der bliver vist på forsiden v1.5 - by PrestaShop Forsøger at få vist nogle vare på forsiden, Faktisk vil jeg gerne fjerne den "nye vare block" Men vil ikke fjerne den før at den anden fungere. Som ses her Har jeg sat den til at vise 12 vare. Jeg har sat næsten alle vare til at værer i "home" eller hjem.. - Men det der vises er ingen ting, og I Live edit kan jeg bekræfte at "blokken" rent faktisk er tilstede.. Så hvor skal jeg begynde at fejlsøge ? Edited September 20, 2014 by Vaupell (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 (edited) Prøv at cleare cache. Og resette modulet under moduler. Jeg mener jeg havde samme problem. Edited September 20, 2014 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaupell Posted September 20, 2014 Author Share Posted September 20, 2014 Tak, det var lige præcis den nulstilling der skulle til.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts