Jump to content

Fragtfri over 3000,- (men kun danmark)

Homeshop.dk

Recommended Posts

Hejsa

Har lidt udfordringer med ovenstående

Vi kører fragtfri for køb over 3000,- men kun i danmark det har vi sat op med CART RULE men har det problem at den ikke vil lade mig kombinere med andre rabatkoder når denne bruges

Jeg har sat op så den den skal være combinable men det virker ikke

Står i det dilemme at det fedeste for mig vil være at lave FRI FRAGT under forsendelse og skrive beløb 3000 men der kan jeg ikke vælge at det kun skal gælde for danmark

Er der nogle som har nogle forslag

Jeg kører 1.5.5 er der nogle som har haft problemer med rabatkoder ?

Du er på rette vej.

Du skal ikke gøre det via cart rule, men som du har prøvet ved at angive gratis forsendelse.

Måden du begrænser det til Danmark er, at du definerer hvilke transportører der kan bruges ved gratis fragt, og på dem sætter du landebegrænsning, så de kun kan sende til Danmark. 

Så er du i mål.

Jeg skal nok lige bruge lidt mere hjælp :)

Dvs. jeg sætter fragtfri grænsen til 3000,-

dernæst går jeg i carriers og sætter grøn flueben ud for gratis fragt for de carriers i danmark som der er

Men når jeg så vælger eks. sverige i FO for en vare over 3000,- slår den ikke igennem den viser stadig fragt ved en anden carrier som jeg ikke har sat til gratis fragt

Har så forsøgt at lave en helt ny carrier som hedder gratis fragt men det lykkedes heller ikke helt for mig

.....

Men når jeg så vælger eks. sverige i FO for en vare over 3000,- slår den ikke igennem den viser stadig fragt ved en anden carrier som jeg ikke har sat til gratis fragt......

Jeg er ikke helt med. Hvis du handler fra en adresse i Sverige for mere end 3000 kr. så skriver du at den viser en carrier der ikke er sat til gratis fragt .... Jamen, er det så ikke som det skal være?

Nej den viser fx. i dette tilfælde DSV (som er carrier til udlandet) som gratis se billed vedhæftet og det skal den ikke

Vælger man DK vises DK fragtmænd (også begge carriers i danmark) som GRATIS under valg af danmark så den er god nok

Men DSV carrier skal slåes fra som gratis

post-36447-0-14505700-1411225480_thumb.jpg

post-36447-0-11993600-1411225485_thumb.jpg