rongom Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Beste mensen, Ik ben bezig met 2 webshops http://webshop.degreaz.nl/index.php www.4thejob.nl/shop Ik was halverwege het ontwerpen toen het me opviel dat de prijzen op de homepage en op de categorie pagina's allemaal op 0.0 staan. Ik gebruik het standaard Bootstrap_default thema van Prestashop 1.6.0.9. De website draaien beide op een andere server maar geven hetzelfde probleem. Ook een ander thema installeren helpt niet, de prijzen blijven 0.0.€ Ik ben nu al 3 dagen aan het zoeken naar een oplossing maar kom er niet uit. Welke instelling zie ik over het hoofd? Alvast bedankt voor de hulp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rongom Posted September 18, 2014 Author Share Posted September 18, 2014 Ha ben er net uit! Producten hadden geen combinatie. De vraag blijft voor mij echter waarom ik een combinatie moet aanmaken om aan te geven dat er geen combinatie is!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts