hkl Posted September 16, 2014 Share Posted September 16, 2014 Vi har en multistore løsning. Af en aller anden grund er kategoriblokken for DK-shoppen forsvundet. Den ser ud til at være hooket korrekt. Når jeg går ind i admin i DK-shoppen (i multistore) og vælger vare->kategori er der helt blankt. Når jeg gør det samme i en af de andre shops ses en normal kategori struktur. Vi er pt. ved at få flyttet varer over via cart2cart. Den får også en fejl 500 (internal server error) på id_product=1266 Kan det være databasen som er defekt ?? Jeg har slettet produkt 1266 uden det ændrede noget. Vi har endnu ingen varer i den så måske skulle man prøve at indlæse en ny ? Jeg har vedhæftet det billed cart2cart sendte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hkl Posted September 16, 2014 Author Share Posted September 16, 2014 Hej Igen... Glemte at sige at der kommer denne melding op inde i den tomme kategori side (se vedhæftet billed) - det ligner ikke noget jeg har set før i Prestashop Mvh. Henrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts