fightgear Posted September 16, 2014 Share Posted September 16, 2014 Hej, Der er gået en ordre ind som ikke har navn på i oversigten. Se billede: http://i.imgur.com/dRazB5L.jpg Når man klikker ind på den er den ekstremt lang tid om at loade - 20-30 sekunder. Alle andre ordrer åbner med det samme, det er kun den ene der er noget med - har testet det mange gange for at være sikker. Har aldrig oplevet det før. Når man endelig kommer ind på ordren, kan man godt se navn og adresse, osv. men den kan ikke overføre ordren til Billys Billing, der kommer en fejl. Anyway, jeg har fået den ekspederet, men jeg tænker om der er noget i databasen der er korrupt, som skal fjernes, eller lign? Mere så der ikke kommer problemer fremover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Det sker også for mig engang imellem. Ved ikke hvorfor og har ide gjort mere ved det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fightgear Posted September 19, 2014 Author Share Posted September 19, 2014 Det sker også for mig engang imellem. Ved ikke hvorfor og har ide gjort mere ved det. Hmm ok, mystisk. Nok ikke så meget at gøre ved det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts