memo-it Posted September 16, 2014 Share Posted September 16, 2014 Når jeg opretter et tilbud, vil jeg gerne have at man kan se den gamle pris, bare overstreget. Hvordan gør man det i PS 1.6.0.6? Umiddelbart kan jeg kun indtaste én pris og krydse af at det skal vises som et tilbud. Shoppen er http://memo-it-mobil.dk/shop/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Du skal vel oprette en rabat også? Link to comment Share on other sites More sharing options...
memo-it Posted September 18, 2014 Author Share Posted September 18, 2014 Du skal vel oprette en rabat også? Måske - men hvordan? Inde på produktet kan jeg kun angive én pris. Inde under "Prisregler for katalog" kan jeg godt lave en rabat - men den gælder for alle varer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Under den enkelte varer, priser. Man kan faktisk bladre nedad på den side :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
memo-it Posted September 19, 2014 Author Share Posted September 19, 2014 Ahhh, jeg sidder og kigger efter "tilbud" Tak, det virker jo næsten efter hensigten. Dog viser den ikke at der er tale om et tilbud/nedsat pris, på forsiden. Der skriver den bare den nye pris, så man kan ikke se at der rent faktisk er tale om et tilbud Men ellers virker det perfekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts