HeleneZ Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 Angående problemet som varit för mig en längre tid med att starta trådar verkar ju inte bli löst trots på tryckningar till supporten på Prestashop. Jag löste det genom att öppna ett nytt konto. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Källans Posted October 14, 2014 Share Posted October 14, 2014 Jag startade två nya trådar i helgen, när jag försökte med en tredje så kom jag bara till prestashop.com. Det är fortfarande på samma sätt och väldigt irriterande när jag har frågor som jag behöver hjälp med. Tack för tipset, får väl prova med att skapa nytt konto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Källans Posted October 14, 2014 Share Posted October 14, 2014 Det fungerade inte heller... Skapade ett nytt konto, men med det kan jag varken starta nya trådar eller göra inlägg i andras. You cannot start a new topicYou cannot reply to this topic Varför blev det plötsligt såhär?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanhsino396 Posted October 22, 2014 Share Posted October 22, 2014 thanks,try do other way ? ? (¯`*•.¸ ? .•° *°•.¸.• . ??? . •.¸.•°* °•. ? .¸.•°*`¯) ? ?? ? (¯`*•.¸ ? .•° *°•.¸.• . ??? . •.¸.•°* °•. ? .¸.•°*`¯) ? ?—————————————— Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doriz Posted November 13, 2015 Share Posted November 13, 2015 Samma problem här :/ Försöker få hjälp med min varukorg som är tom när man beställer men kan inte göra ngn tråd ang det :/ Kommer bara till Prestashops hemsida hela tiden.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted November 13, 2015 Share Posted November 13, 2015 Hej! Jag rekommenderar er att ta kontakt med Moderatorn Patrik Lindblom så fixar han det! Hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted November 14, 2015 Share Posted November 14, 2015 Jag meddelar PrestaShop-teamet, så får de undersöka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted November 14, 2015 Share Posted November 14, 2015 Är det här i "Allmän diskussion" det inte går att starta trådar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doriz Posted November 14, 2015 Share Posted November 14, 2015 Japp men hade inte tid så jag tog bort min färdiga hemsida som jag byggt upp under en månads tid o började på nytt igen :/ Skulle aldrig uppdaterat min Prestashop till den nyaste versionen, allt fungerade galant innan :/ Men man lär sig av sina misstag Hittade många som hade samma problem som mig med varukorgen men inte ngr konkreta lösningar o de lösningar jag hittade var på engelska o alldeles för komplicerade för mig som är en newbie Vill gärna veta om det skulle hända ngt framöver hur man skapar en tråd då det inte fungerade när jag försökte Tack på förhand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted November 14, 2015 Share Posted November 14, 2015 Rapporterat nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts