John60 Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 (edited) Hej, - PS 1.6.0.9 - Std tema - www.forzacykler.dk Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg ændrer den lille grønne informationsklods, hvor der lige nu står "In stock" til på dansk at hedde "På lager". Jeg har været oversættelserne igennem, og alle steder står der tilsyneladende fint nok "På lager". Men den ændrer sig ikke til "På lager" på siden. Et godt forslag søges tak - så bliver jeg happiiii /John60 Edited September 15, 2014 by John60 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Det må være under forkontor oversættelser, hvor du må have overset en oversættelse Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted September 14, 2014 Author Share Posted September 14, 2014 Hej igen. Tak for input - men nu har jeg været alle oversættelserne igennem igen, men kan stadig ikke finde det. Håber nogen kan guide mig lidt mere præcist ind til hvor jeg skal ændre det /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Du skal ind under den enkelte vare og vælge fanebladet "Antal". Her kan du angive den tekst, der skal bruges, når varen er på lager (hvis du har flere sprog slået til, skal du vælge "da"). /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted September 15, 2014 Author Share Posted September 15, 2014 Hej Kjeld. Det er lige den information jeg manglede - tak for det. /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts