Vaupell Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 (edited) Info Presta 1.6.0.9 PayPal v3.7.2 - by PrestaShop - europe (Den som var i download pakken) Som titlen siger, så er der kun 2 muligheder ved paypal betaling enten brug din eksisterende konto, eller opret en ny.. Der må værer andre her som kender til problematikken.. Lidt screenshots af opsætningen.. øverste del - http://imgur.com/9hHYbBD nedereste - http://imgur.com/VG63Inr brugte lige imgur for billiderne bliver så små som attachments her på forumet. Nogle der har en idé hvor jeg skal starte med at kigge ? Edited September 30, 2014 by Vaupell (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cille2612 Posted September 17, 2014 Share Posted September 17, 2014 Kan du ikke sætte den på espress chek out, så skal de da ikke lave en konto. jeg har bare lige et supl. spørgsmål, for min paypal modul magen til dit, virker ikke det melder fejl når man prøver at betale, uanset hvilken af dem du vælger, og har set andre også har det problem. Får du ikke den fejl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaupell Posted September 17, 2014 Author Share Posted September 17, 2014 Kan du ikke sætte den på espress chek out, så skal de da ikke lave en konto. jeg har bare lige et supl. spørgsmål, for min paypal modul magen til dit, virker ikke det melder fejl når man prøver at betale, uanset hvilken af dem du vælger, og har set andre også har det problem. Får du ikke den fejl? Express ændre ikke på selve paypal delen, men gør at du kan springe et par trin over i kurv delen, hvis du er registreret bruger i shoppen.. Vedhæfter et screenshot lavet "lige nu" hvor den står på express checkout. Omkring fejl, nej jeg får ingen fejl! Jeg gjore i Presta 1.6.0.6 der virkedet intet, men her i x.9 er alt ok.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cille2612 Posted September 17, 2014 Share Posted September 17, 2014 ja okay.. det kan jeg godt se, min er også 1.6.0.9 nemlig, de er vist også ved at slette ekspres delen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yourpay Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 Hejsa PayPal understøtter ikke (endnu) betalinger i Danmark uden brugerne skal oprette sig hos PayPal. Vi er involveret i en kunde som har benyttet PayPal hidtil, i anden løsning end PrestaShop, og her var meldingen klar: Opret et selskab i England - så er det muligt Ellers .... Vent ... Efter sigende så arbejder de på at lave en løsning således danskere ikke behøver oprette sig hos dem, men om der er idag, i morgen eller først til næste år - det ved kun PayPal. I øjeblikket er funktionen kun muligt med en PayPal Pro konto fra England (UK) og fra USA. Det skriver de på deres hjemmeside :-). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaupell Posted September 30, 2014 Author Share Posted September 30, 2014 Hejsa PayPal understøtter ikke (endnu) betalinger i Danmark uden brugerne skal oprette sig hos PayPal. Vi er involveret i en kunde som har benyttet PayPal hidtil, i anden løsning end PrestaShop, og her var meldingen klar: Opret et selskab i England - så er det muligt Ellers .... Vent ... Efter sigende så arbejder de på at lave en løsning således danskere ikke behøver oprette sig hos dem, men om der er idag, i morgen eller først til næste år - det ved kun PayPal. I øjeblikket er funktionen kun muligt med en PayPal Pro konto fra England (UK) og fra USA. Det skriver de på deres hjemmeside :-). Tak for svaret, det er lidt en gammel post, og klart min fejl jeg ikke fik skrevet løst på. Det gør jeg nu! Jeg løste problemet ved at min X, som bor i NY har lavet en PayPal Buisness konto, og kører det så via USA, NY fungere upåklageligt.. Tak for indlægget.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts