Vaupell Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 Hej Jeg har nu i en periode forsøgt at få et 1.6.x shop op at kører hos iWebhotel og det er bare umuligt. Har haft en derfra til at teste, og osv. og stadigvæk får jeg div. fejl og de har nogle virkelige bizarre server opsætninger der kræver CHMOD 777 for at Write overhovedet virker, så er pænt træt af det. Har en kammerat som forsøger at drive en OScommerce shop ved samme host, og der er heller ikke optimalt, han overvejdede på et tidspunkt at hyrer nogle profs, til at convertere til presta, men det er ikke sket, da jeg ikke engang kan få en "tom" shop bare til at kører. Så nu kigger vi efter en ny host, Jeg har PT. 3 domains som skal flyttes, 2 vbulletin 4x. og en med presta (eller det kommer) Jeg har selv kigget på meebox og gigahost, har dog ingen erfaring og vil lige hører hvad folk skriver herinde først. Kunne desværre kun finde nogle gamle tråde, og som vi alle ved sådanne webhosts ændre sig jo meget i løbet af årende, både på service og kvalitet. Min priotiet er at kunne kører presta 1.6x uden problemer med server begrænsninger. nogle forslag, kommentarer eller evt anbefalinger på andre hosts ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 Meebox PRO hotel. Ikke den billige løsning hos Meebox. Gigahost egner sig absolut ikke til en webshop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 Bruger også Meebox pro til mine shops, men overvejer at flytte over til en VPS hos et andet hosting firma, da jeg alt for ofte oplever problemer med meebox. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaupell Posted September 12, 2014 Author Share Posted September 12, 2014 Bruger også Meebox pro til mine shops, men overvejer at flytte over til en VPS hos et andet hosting firma, da jeg alt for ofte oplever problemer med meebox. Hvad kunne et typisk problem være ? Tænker mere i retning af hvor alvorligt, og er det så et "Almindeligt" eller "Pro" webhotel du har hos Meebox? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel79 Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 Jeg køre selv Meebox Pro, og PS 1.6 og synes webshoppen er meget langsom om at loade, både frontend og backend, jeg arbejder stadigvæk med at opbygge siden, jeg har brokkede mig lidt uden de har kunne se/måle nogle problemer.... Om jeg ikke har optimeret webshoppen rigtig ved jeg ikke, da jeg stadigvæk er meget grøn, men det er noget jeg skal have kikket på inden jeg går live, det er helt sikkert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 Har du set denne her på det engelske forum? Det første punkt er interessant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel79 Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 Har du set denne her på det engelske forum? Det første punkt er interessant. Nej det har jeg ikke, det vil jeg lige kikke på imorgen, mange tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 www.domaindirect.dk Her kan du i modsætning til Meebox godt bruge de billige ("privat") webhoteller. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 16, 2014 Share Posted September 16, 2014 Jeg har kørt nogle forsøg med hostinger.dk. Jeg har kun prøvet det gratis hotel, men det virker overraskende godt. Hvis du klikker på dette link, får jeg nogle point (aner ikke, hvor mange jeg skal have, før det giver pote). Hostinger.dk ligger i Litauen, hvilket kan virke lidt underligt. Men om ikke andet, kan man bruge det til testshops. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaupell Posted September 22, 2014 Author Share Posted September 22, 2014 www.domaindirect.dk Her kan du i modsætning til Meebox godt bruge de billige ("privat") webhoteller. Det her lyder rigtigt spændende specielt efter at have telefonisk kontakt med en repræsentant fra meebox. Der fik jeg bekræftet det jeg frygtede som er at de drosler på de forskellige hoteller efter pris, dvs. det er ikke i god ånd med et "frit internet" det er det samme ISP vil til, så man f.eks kan betale for at ens side loader hurtiger hos en bestemt ISP's kunder. Og jeg tror/kæmper kun for et frit net, så vil kigge lidt mere på domaindirect Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Jeg har kørt nogle forsøg med hostinger.dk. Jeg har kun prøvet det gratis hotel, men det virker overraskende godt. Hvis du klikker på dette link, får jeg nogle point (aner ikke, hvor mange jeg skal have, før det giver pote). Hostinger.dk ligger i Litauen, hvilket kan virke lidt underligt. Men om ikke andet, kan man bruge det til testshops. /Kjeld Lool Deres personale ligner en hackergruppe.. og Det danske er vist google translate.. men hvis deres specifikationer holder det de skriver er det meget billigt.. Aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Jeg skrev til deres support for en uges tid siden og blev mødt af en larmende tavshed. Det er heller ikke rigtigt lykkedes mig at finde ud af, hvor deres servere er placeret. Men til en testshop er det alletiders. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsordk Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Wannafind.dk er en gammel spiller på markedet og har altid vist sig utrolig stabile. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Ja, de kører godt. I øvrigt er Wannafind den professionelle udgave af UnoEuro. Sidstnævnte fungerer også fint til mindre webshops. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaupell Posted September 27, 2014 Author Share Posted September 27, 2014 Jeg kan da også selv anbefale Azero.dk men skiftede i sin tid pga høje priser til iwebhotel Men har fundet ud af jeg gerne betaler lidt ekstra for bedre service såsom den jeg fik hos Azero. Men har siden da udvidet med flere domainer, så vil flytte dem alle under et, da jeg lige nu betaler ca. 3-4 gange mere end hvad det samme ville koste hos f.eks meebox eller domaindirect Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts