Jump to content

*Løst* Kan ikke få vist mine underkategorier når jeg trykker på hovedkategorien

Daniel79

Recommended Posts

Jeg køre default theme, og PS 1.6. min hjemmeside er i øjeblikket ikke live.

Jeg benytter mig kun af en top horizontal menu feks.

Som det er nu har jeg 3 hovedkategorier i min menu. Hvert hovedkategori har X antal underkategorier som igen har X antal produkter.

Menuen virker fint.

Når jeg køre musen hen over først en hovedkategori  og derefter en underkategori og klikker med musen kommer oversigten over alle produkter.

Men når jeg bare klikker på hovedkategorierne ville jeg gerne have den viste hver underkategori, lige som produkterne bliver vist.

Prestashops egen demo side gør det, kan bare ikke få det til at virke i min egen menu...

Det burde jo være ret simpelt, jeg har nok bare set mig blind på løsningen.

Edited by Daniel79 (see edit history)

Noget med antallet af niveauer i kategorien? Det kan du se i moduler - kategori blok

Det har ikke noget med det at gøre...

Jeg har vedhæftet til billed der viser hvordan jeg gerne vil have det til at se ud.

Det har som sådan ikke noget med top menuen at gøre.

Normalt holder man musen over et menupunkt og så kommer der en dropdown med underkategorier, og det virker fint. Men når jeg klikker på menupunktet, det er her det ikke gør som jeg vil have, og som jeg prøver at vise med billedet.

Håber det giver bedre mening.

post-829188-0-05586300-1410517943_thumb.jpg

Virker det i standard temaet?

Det virker jo på Prestashops egen demo side, jeg går ud fra de kun viser ting som den kan ud af boksen.

Jeg køre selv standard tema jeg kan bare ikke finde ud af at få det til at virke, det er jo det jeg håber nogle af jer kan hjælpe med :)

Fandt selv løsningen...

Indstillinger > Temaer > Theme Configurator > (Under indstillinger, der hvor alle knapperne er) slå "Display subcategories" til.

Bingo!

Og så sætter man billed på underkategorierne ved at gå ind under;

Katalog > Kategorier > Klik "VIS" på dine hovedkategorier > Klik på "Rediger" på dine underkategorier > Tilføj et billed under "Billede" > Gem.

Edited by Daniel79 (see edit history)