John60 Posted September 10, 2014 Share Posted September 10, 2014 Hej. Når jeg trykker på "Fortsæt til betaling" i betalingsstep 1, så bliver jeg sendt til Backoffice loginside. Hvad har jeg gjort galt ? Jeg bruger PS 1.6.0.9 - Std tema - www,forzacykler.dk /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 10, 2014 Share Posted September 10, 2014 Lige nu har du et eller andet forkert i Butiksdomæne under SEO og URLs, som redirecter til din side sådan http://www.www,forzacykler.dk/ Og så kan vi altså ikke se den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted September 11, 2014 Author Share Posted September 11, 2014 Hej Prestafan1234, - Ups - der er noget jeg ikke er klar over. Er det noget du kan uddybe, eller er det for besværligt ? /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
karcher Posted September 11, 2014 Share Posted September 11, 2014 i Bo indstillinger/ seo og url ér hvad står der i angiv butiks url ?? her skal stå din url adresse Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted September 11, 2014 Author Share Posted September 11, 2014 Hej karcher, - I butiksdomæne står der: forzacykler.dk I SSL domæne står der: forzacykler.dk I Base URI står der: / Takker for din interesse. /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 11, 2014 Share Posted September 11, 2014 Prøv at regenerere dine brugervenlige URLs igen - samme sted som ovenstående, klik Gem ud for SEO venlige URLs Hvis det heller ikke virker, er der noget andet galt - måske opsætningen af din DNS (domænet) eller noget helt tredje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted September 12, 2014 Author Share Posted September 12, 2014 Hejsa, - Jeg har ikke fået løst problemet endnu, men nu har jeg vist nok fundet ud af hvornår det opstår. Det opstår når jeg deaktiverer engelsk inde under Lokalisering > Sprog Når jeg lader engelsk være aktiveret så er der ingen problemer med betalingssteppene - endnu da ! Er der nogen der har en forklaring på det ? Og hvad kan jeg i givet fald gøre, for jeg ønsker ikke at bruge andre sprog end dansk ? /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 Når man aktiverer eller deaktiverer et sprog, skal de brugervenlige URL's regenereres, så prøv det, når du har slået engelsk fra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted September 12, 2014 Author Share Posted September 12, 2014 Hej igen, - Jeg har prøvet først at deaktivere engelsk - herefter slå brugervenlig URL fra og gemme - herefter slå brugervenlig URL til og gemme - herefter gå til FO og opdatere. Og så sker det samme igen. I stedet for at gå til betalings step 2, så sendes jeg til BO login. Er der en anden måde at regenere de brugervenlige URL's på ? Venligst beskriv step by step, if possible /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts