davehulst Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 Hallo allemaal ik heb sinds kort het voor elkaar gekregen om ideal te installeren, maar hij laat de prijzen niet zien in de webshop. Weet iemand hoe kan je de prijzen weergeven in prestashop, ik heb namelijk al sisow ideal geïnstalleerd maar de prijzen bij de producten worden niet getoond, en er staat bij ieder product aangevinkt dat hij de prijzen moet weergeven. weet iemand een manier om die prijzen weer te geven? mvg Dave Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 ook bij deze ik denk dat je hem in catalog mode hebt staan Link to comment Share on other sites More sharing options...
swallow Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 (edited) voor mij gold hetzelfde sinds kort installatie gedaan enz. maar ook geen prijzen heb met je antwoord Maconl, de catalogus mode gezocht en gegoogeld en mbv een filmpje gevonden https://www.youtube.com/watch?v=2MsQFbRh6Hk ps. in de video wordt 'ja' ingesteld, terwijl je hier aansluitend op dit topic 'nee' kiest zelf winkelwagen is nu te zien Edited October 1, 2014 by swallow (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts