Niller Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 (edited) Hej. Er der nogle der før har prøvet af + knappen på produktsider ikke virker, - virker fint? Mvh Lasse Nielsen Edited September 25, 2014 by Niller (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Hvilken + knap? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted September 8, 2014 Author Share Posted September 8, 2014 Plus knap, som at ville købe flere af et produkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 Hvilken version af PS og i hvilken browser? Hvad er "fejl"? (at der ikke sker noget eller at der kommer en fejlmelding) Hvilket tema? Bruges der standard check-out side? Er fejlen den samme i alle browsere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted September 9, 2014 Author Share Posted September 9, 2014 Jeg kører prestashop 1.5.6.2. Den melder fejlen: Uncaught ReferenceError: quantityAvailable is not defined. - som jeg forstår det, skriver den at jeg mangler at skrive lagerantal, det er dog ikke tilfældet Temaet er dette: http://www.templatemonster.com/prestashop-themes/48636.html Der bruges standard checkout ja Og har fået fejlen i alle browsers jeg har tjekket ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 (edited) Virker det med standard themet? Edited September 9, 2014 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted September 9, 2014 Author Share Posted September 9, 2014 Det virkede fint med standart themet inden jeg skiftede til det nye ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 Så er det jo themet der er noget galt med. Du må have fat i udvikleren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted September 25, 2014 Author Share Posted September 25, 2014 Jeps, udvikleren klarede den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts