Ninjamilla1 Posted September 7, 2014 Share Posted September 7, 2014 Hej Prestashop-brugere Jeg tænkte på, om en venlig sjæl kunne skære ud i pap for mig, hvordan man fjerne index.php fra mit URL, så der ikke står http://hjemmeside.dk/index.php på min startside? ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 7, 2014 Share Posted September 7, 2014 Slå brugervenlig url til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninjamilla1 Posted September 7, 2014 Author Share Posted September 7, 2014 Slå brugervenlig url til. Det lyder nemt! :-) Hvor er det, man kan slå det til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted September 7, 2014 Share Posted September 7, 2014 I dit backoffice under Preferences -> SEO & Urls Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninjamilla1 Posted September 7, 2014 Author Share Posted September 7, 2014 I dit backoffice under Preferences -> SEO & Urls Mange tak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts