roel450 Posted September 7, 2014 Share Posted September 7, 2014 (edited) Hallo beste prestashop gebruikers! Ik krijg net een order binnen in mijn nieuwe webshop (PS 1.6, zelf een order aangemaakt). Als ik nu in de order kijk zie ik 3 kledingtukken tussen de bestelling staan terwijl ik elektronica verkoop. Het lijkt wel of deze artikelen uit de standaardproducten komen, die te zien zijn als je prestashop installeert. Ik kan deze producten niet uit de order verwijderen omdat ps zegt dat de producten niet bestaan. Ook worden de rare producten niet opgeteld bij het totaal bedrag maar wordt het totaal bedrag wel minder als ik er 1 verwijder (1 van die kledingstukken kan ik op 1 of andere manier wel verwijderen) Ik heb ook wat screenshots bijgevoegd en ik hoop dat iemand mij kan helpen want het staat zo raar als de klant een factuur hiervan ontvangt. Met vriendelijke groeten, Roel Ps. bij status staat ook wachten op cheque betaling terwijl ik deze mogelijkheid geeneens aanbied. Edited September 7, 2014 by roel450 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 Mijn indruk is dat je de voorbeeld order hebt aangepast en nu een melding krijgt van de aangepaste order. Hoe dat precies zou kunnen weet ik ook niet. Als je het niet bij een andere order ziet zou ik daar maar vanuit gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuk66 Posted September 16, 2014 Share Posted September 16, 2014 Je deed waarschijnlijk een aantal testen orders, maar niet afkappen alle gerelateerde tabellen. You probably did some test orders, but didn't truncate all related tables. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts