ccarsten Posted September 6, 2014 Share Posted September 6, 2014 Hejsa, Først og fremmest vil jeg lige gøre opmærksom på jeg er første gangs bruger til Prestashop. Jeg er i gang med at op bygge en webshop, men efter som jeg ikke har indløser aftale med nogle endnu, så ville jeg benytte Paypal som en start op løsning. Men.. når jeg opretter en ordre på webshoppen, og kommer til Paypal, beder den om at logge ind, jeg synes ikke at mine kunder skal oprette en Paypal konto for at betale på min webshop. Hvordan laver jeg så man kan betale kreditkort uden konto hos Paypal? Med venlig hilsen Carsten Heltborg Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted September 7, 2014 Share Posted September 7, 2014 Det er nok noget du skal søge hjælp til hos PayPal, da løsningen ligger i hvordan du sætter parametre til denne tjeneste. Et godt sted at starte: https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=p/mer/WAX_landing-outside Link to comment Share on other sites More sharing options...
cille2612 Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Jeg mener helt bestemt, man opretter en gæstekonto, men jeg har snakket med paypal, og deres plan er at slette denne mulighed igen, inden længe, så det ikke længere er muligt. men ellers prøv at ringe til paypal kundeservice og snak med dem om det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts