Helen58 Posted September 3, 2014 Share Posted September 3, 2014 (edited) Hij lijkt de netto verkoopprijs en de verkoopprijs met btw niet goed te verwerken. Want als ik bv bij verkoopprijs met btw 100 euro zou typen, zou die bij netto verkoopprijs 79 euro moeten typen lijkt me. Maar als ik in 1 van de vakken 100 euro typ, wordt die waarde meteen overgenomen in het andere veld. Ik heb een tax regel BTW 21% , btw inschakelen op ja. tax rules BTW 21% voor alle landen op ja. Al mijn product prijzen zijn nu bruto en netto gelijk. Ik ben een beetje huiverig om de tax regel en tax rule regel uit te zetten en dan weer aan te zetten. Bang dat ik alle prijzen bij de producten dan weer opnieuw moet gaan invoeren, berekenen :-( Begrijp er niets meer van, wat doe ik verkeerd? Presta 1.5.2.0 Edited September 3, 2014 by Helen58 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hennyw Posted September 3, 2014 Share Posted September 3, 2014 (edited) Want als ik bv bij verkoopprijs met btw 100 euro zou typen, zou die bij netto verkoopprijs 79 euro moeten typen lijkt me. netto prijs zou moeten zijn 82,64 euro 79 + 21% = 95.59euro namelijk Edited September 3, 2014 by hennyw (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helen58 Posted September 3, 2014 Author Share Posted September 3, 2014 (edited) Ja dat is een rekenfout van mij, maar heeft niets te maken met het feit dat als ik een bruto bedrag invul inclusief btw er geen netto bedrag berekent wordt of andersom. Edited September 3, 2014 by Helen58 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts