cshansen Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 Jeg her ledt og ledt her i forummet, men kan ikke finde svar på mit spørgsmål, desværre.Problemet er at jeg gerne vil modtage en mail når kunden kar købt noget. Hjælp ønskes. Venlig hilsenCarsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 Hej Carsten.Det må være mailalerts-modulet (Mail indberetninger) du efterlyser./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
cshansen Posted November 25, 2009 Author Share Posted November 25, 2009 Når jeg modtager en mail på en ordre ser den sådan ud:Total price\n \n <!-- Products -->\n 5101 AMWAY™ vaskebold 8.00DK. 1 8.00DK. \n \n <!-- Footer: prices -->\n Products8.00DK.\n Discou - osv.MVH Carsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 Ja, der er fejl i HTML-koden for de oversatte e-mails. Prøv at kigge i dette forum./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts