[email protected] Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 (edited) [løst] Gridvisning eller listevisning, - vil der være muligheden at man kan bestemme som kunde hvordan man vil se varene "udvalgte titler" på forside, lige som under produktvisning i almindelighed. vh fbor PrestaShop version: 1.5.6.2 Butiks URL: http://nyshop.forlaget94.dk/ Navn på temaet, der bruges: theme747 Edited September 1, 2014 by [email protected] (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Hvis du går til indstillingerne af modulet, kan du ændre det der? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted August 31, 2014 Author Share Posted August 31, 2014 Du kan kun vælge det maksimale antal af produkterne du vil få vist. vh fbor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 (edited) Vil tro den nemmeste måde, at lave det på er at finde et modul der giver dig muligheden for at vælge mellem grid eller liste. At gå i gang med at redigere dit eksisterende modul til, at kunne klare opgaven vil være en tidsrøver, hvis du ikke selv har forstand på det. Edited August 31, 2014 by Napz (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Er du sikker på, at det er PS 1.5.6.2? Godt nok er det et købt theme, men valg mellem grid og liste kom altså først i PS standard version 1.6.x.x. Jeg forstår ikke dit spørgsmål. Kunden kan da selv skifte mellem det ene og det andet. Også i dit theme. Så hvad er problemet? Ønsker du at kunne gemme en kundes valg mellem grid og liste? Det tror jeg ikke, at du klan købe et modul til. Lev med det, som det er, efter min mening. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 Jeg har ikke set nogen shops, hvor man kan skifte mellem grid og liste i modulet til fremhævede varer, som må være det du mener? Der findes moduler, hvor man kan vælge på faneblade, om man vil have vist fremhævede varer, nyheder eller tilbud. @pertho disse visninger har været mulige på produktsiderne i hvert fald siden 1.4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 @pertho disse visninger har været mulige på produktsiderne i hvert fald siden 1.4 Er du sikker på det? Det har jeg aldrig haft på mine sider i PS 1.4 eller 1.5. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts