[email protected] Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 (edited) PrestaShop version: 1.5.6.2 Butiks URL: http://nyshop.forlaget94.dk/ Navn på temaet, der bruges: theme747 Produktnavne bliver afkortet, tilsyneladende uden systematik. Hvordan kan sørge for at hele titlen bliver vist. VH fbor Edited September 1, 2014 by [email protected] (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 PrestaShop version: 1.5.6.2 Butiks URL: http://nyshop.forlaget94.dk/ Navn på temaet, der bruges: theme747 Produktnavne bliver afkortet, tilsyneladende uden systematik. Hvordan kan sørge for at hele titlen bliver vist. VH fbor Det er vel kun de produkter under udvalgte produkter, hvor produktnavne bliver afkortet... Du skal ændre truncate værdien på produkt navnet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted August 31, 2014 Author Share Posted August 31, 2014 Lige mens jeg læser har jeg også observeret fænomenet under produktvisning under kategorierne. Det der er mest irriterende er, jeg kan få vist ord med væsentlig flere karakter i starten på produktnavnet end dem hvor de bliver vist som (ord...). truncate værdien hvor skruer man på dem vh FBOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Du skal redigere din "udvalgte produkter" modul via. FTP hvor du kan ændre truncate værdien, så du får vist længere produktnavne. Angående produktnavne under kategorierne er det din theme/product-list.tpl du skal redigere via. FTP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted September 1, 2014 Author Share Posted September 1, 2014 Tak for det. Det vil jeg ser nærmere på. vh FBOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted September 1, 2014 Author Share Posted September 1, 2014 [løst] det funker bare fint. Tak for der. vh FBOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts