roeltoering Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 Ik heb een shop gebouwd in 1.3.3 en moet nodig updaten. Mag dat in één keer naar de nieuwste versie? Of moet ik tussenstappen nemen? Van de bestaande shop (www.erka-webshop.nl) is een backup van alle bestanden gemaakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted August 30, 2014 Share Posted August 30, 2014 Ik heb een shop gebouwd in 1.3.3 en moet nodig updaten. Mag dat in één keer naar de nieuwste versie? Of moet ik tussenstappen nemen? Van de bestaande shop (www.erka-webshop.nl) is een backup van alle bestanden gemaakt. dat kan in 1 keer, maar....er zijn wat dingen waar je op moet letten. Test de upgrade eerst uit, maak gebruik van de handmatige upgrade en zorg allereerst dat de theme die je na de upgrade gaat gebruiken compatible is met ps1.5 of ps1.6. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roeltoering Posted August 31, 2014 Author Share Posted August 31, 2014 Kun je me ook zeggen hoe ik moet updaten? In het verleden meende ik een knop te zien, maar die vind ik niet meer. Ook zijn al mijn modules onzichtbaar geworden. Kan ik de oude files overschrijven? Misschien heb je een url voor me waar ik hulp kan vinden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 (edited) Kun je me ook zeggen hoe ik moet updaten? In het verleden meende ik een knop te zien, maar die vind ik niet meer. Ook zijn al mijn modules onzichtbaar geworden. Kan ik de oude files overschrijven? Misschien heb je een url voor me waar ik hulp kan vinden? de officiële documentatie staat op http://doc.prestashop.com/display/PS16/Manual+updateHet principe is inderdaad de oude bestanden te overschrijven en daarna [root]/install/upgrade/upgrade.php te starten, maar het is aan te bevelen dit eerst te testen op een kopie van je huidige shop&database. Edited August 31, 2014 by scorpionsworld (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
roeltoering Posted September 1, 2014 Author Share Posted September 1, 2014 Iets heel ergs gebeurd. Ik heb alle bestanden van de bestaande shop gebackupt. Toen de nieuwe prestashop geupload. Inclusief alle bestaande configbestanden. Niets te zien. Dus ik heb de nieuwe er weer afgehaald en de oude weer teruggezet. ??? Niets! Geen enkel bestand komt tevoorschijn. Wat nu? Ik ben een beetje in paniek... Link to comment Share on other sites More sharing options...
munga Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 als ik de sourcevan erka-webshop.nl zie , zie ik alleen de google tracking code. misschien moet je die weghalen.r Link to comment Share on other sites More sharing options...
roeltoering Posted September 1, 2014 Author Share Posted September 1, 2014 Gedaan. Helpt niks. Is het ook niet zo dat er bepaalde bestandsmappen chmod 777 móeten zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 Gedaan. Helpt niks. Is het ook niet zo dat er bepaalde bestandsmappen chmod 777 móeten zijn? ja, maar dan nog zoue je IETS moeten zien. De schrijfrechten zijn hooguit van belang op de cache folder Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 ja, maar dan nog zoue je IETS moeten zien. De schrijfrechten zijn hooguit van belang op de cache folderstuur mij anders even een pb met wat gegevens (ftp, backoffice login, etc.) dan kijk ik even met je mee. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
roeltoering Posted September 1, 2014 Author Share Posted September 1, 2014 Ik snap er geen bal van. Heb net de nieuwste ps op http://shop.erkavof.nl/ geplaatst, omdat ik toch wat moet!. Als je die link aanklikt, moet automagisch de install openen...........NIKS Wat doe ik toch verkeerd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts