Wallstickr Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Hej. Jeg kører med prestashop 1.6.0.9 og vil gerne ændre lidt i teksten på betalings modulerne. Det drejer sig om følgende moduler Check betaling -> skal hede Swipp bank overførsel -> MobilePay Jeg får dog bare det problem at når jeg har oversat lidt felter så ændre den teksten i den boks som kommer frem når man tilføjer varer til sin kurv. Så står det pludselig på engelsk. Er der nogen der har en forklaring på det eller ved hvordan jeg kan oversætte modulerne udenom prestashop så den ikke spasser ud? Jeg købte prestashop´s multi betalings løsninger for så troede jeg det kunne løse det men for satan da noget lort. spild af penge. mvh. Tonny wallstickr.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 Hej Tonny Du kan oversætte teksterne i en testshop og så kopiere f.eks. modules/cheque/translations/da.php til den "rigtige" shop. /Kjeld 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallstickr Posted August 29, 2014 Author Share Posted August 29, 2014 Det var egentlig en meget god idé. Den skal vel bare installeres på et subdomæne og så slette mappen når man er færdig? Hvordan med database vil den ikke gå ind og lave ballade med den rigtige sides database? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 Ja. Opret en ny database, så du ikke roder de 2 shops sammen. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
cille2612 Posted September 10, 2014 Share Posted September 10, 2014 Du kan også bare bruge gratis modulet: Universal betalings modul Her kan du sætte logoer på, beskrivelser, mm. Du kan søge på det her inde, så får du det på dansk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted September 10, 2014 Share Posted September 10, 2014 Har danske bank åbnet op for mobilepay erhverv? Det er ikke tilladt at bruge deres "almindelige" mobilepay til erhverv ifølge deres betingelser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaupell Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 (edited) Har danske bank åbnet op for mobilepay erhverv? Det er ikke tilladt at bruge deres "almindelige" mobilepay til erhverv ifølge deres betingelser. Det er efterhånden et godt stykke tid siden siden, har enda set flere fysiske butikker reklamere med mobilepay i vinduerne. Mere info : http://www.danskebank.dk/da-dk/Erhverv/Pages/MobilePay-Business.aspx Men dog ikke for "nethandel" Det positive det virker uanset hvilken bank du har, du skal bare have et CVR nummer tilknyttet. Edited September 12, 2014 by Vaupell (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 (edited) Jeg mente nok, at der ikke var åben for nethandel endnu.. De kræver også at virksomheden oprettes som kunde og har en konto hos dem.. De kræver dog ikke, at du skal flytte din virksomheds bankengagement. Edited September 13, 2014 by moji.dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaupell Posted October 14, 2014 Share Posted October 14, 2014 (edited) ..... slet mit svar... Edited October 14, 2014 by Vaupell (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts