Niller Posted August 27, 2014 Share Posted August 27, 2014 Nogle der har erfaringer med paymill. Jeg ved at man kan få den til at vise betalingen på siden i stedet for man skal klikke videre til modulet. Nogle der har forslag? siden er: fiskpaakrogen.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 30, 2014 Share Posted August 30, 2014 Der lyder som et spørgsmål Paymill skal svare på - for det kommer jo an på deres modul til PrestaShop. I øvrigt skriver du intet om PrestaShop version, som er ret væsentligt i forhold til diverse moduler, funktioner og themes Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted September 7, 2014 Share Posted September 7, 2014 Jeg har ikke set noget modul til Prestashop som kan visse det sådan. Men til andre shop systemer har jeg set det, blandt andet WooCommerce. Jeg tror ikke du kommer uden om at lave/få lavet din egen version af modulet som opfylder dine krav. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted September 8, 2014 Author Share Posted September 8, 2014 Okay, tak for svarene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts