Retro-Living Posted August 27, 2014 Share Posted August 27, 2014 Goddag.. Håber at der er en der kan hjælpe, har haft nedlagt min side og startet forfra. Alt er så fint nu, lige på nær at min kurv ikke kan ses og priserne på varene kommer heller ikke frem... Jeg har sammenlignet back end med en anden bruger og der er de samme filer, så ingen forskel der. Så det er umuligt for kunderne at købe noget.. Jeg har af samme grund ikke rigtig lagt vare op, da jeg ikke vil risikere at skulle lave dobbelt arbejde. www.retro-living.dk HJÆLP!!! Mvh Nicoline Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Hmm, "Alt er så fint nu...", bortset fra at ligegyldigt hvad du trykke på så får man "Fatal error". Det er vist forfra med installationen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Kristensen Posted September 13, 2015 Share Posted September 13, 2015 Hej Nicoline Jeg er kun i opstart af webshop, men jeg har samme problem med at min kurv er væk og ingen priser, hvordan fik du det tilbage? Mvh. Tommy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 Hvis nu Nicoline havde været flink, så havde hun skrevet tilbage i denne tråd, hvad løsningen var og sat tråden til løst. Det gjorde hun ikke, og det står hen i det uvisse, hvad der var galt (det er derfor jeg altid prædiker til folk om at opdatere deres tråd, så de hjælper andre med samme problem). Nu er tråden lidt gammel, og vi mangler også nogle flere oplysninger for at kunne hjælpe, så jeg vil foreslå, at du opretter en ny tråd og som minimum oplyser: Version, link til shop og hvad du har af indstillinger under Kunder - Grupper (f.eks. om du her har valgt at kunder skal se priser inkl. moms) samt hvad du ser under Indstillinger - Varer og om du her har valgt katalogvisning. Men som sagt gerne i en ny tråd - så du kan ændre status til løst, når det er tilfældet:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
stadig grøn Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stadig grøn Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Sorry.. Jeg har desværre ligget syg rigtig længe og derfor glemt alt om dette oplæg... Jeg slettede ønskelisten også kom kurven vist nok til at virke.... som jeg husker det. hvordan er det nu at jeg markere som LØST?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Det kan du se her: https://www.prestashop.com/forums/topic/143678-tip-sadan-retter-du-dit-indl%C3%A6g-til-l%C3%B8st/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts