cson Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 (edited) Hej Jeg kan ikke lige gennemskue hvad, der er galt. Prisen vises pludseligt forkert i ordreforløbet, den viser "ialt" som prisen uden moms + fragt. Se venligst foto: Sådan så det ud tidligere: Håber at nogen kan hjælpe. På forhånd tak Venlig hilsen Carsten Edited September 13, 2014 by cson (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Hvad har du lavet af ændringer? Fejl opstår jo sjældent af sig selv. Virker det med default theme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cson Posted September 13, 2014 Author Share Posted September 13, 2014 Mener ikke at jeg har lavet noget, der kan fremkalde problemet. Kan se at andre har samme problem: http://www.prestashop.com/forums/topic/355921-order-total-is-not-including-tax/?hl=%2Bnot+%2Bshowing+%2Btax jeg bruger default theme, der virker det ikke. Vh. Carsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
cson Posted September 13, 2014 Author Share Posted September 13, 2014 Det lykkededes mig at løse problemet ved at uploade 2 filer fra en gammel backup (før sidste update): themes/default-bootstrap/order-payment.tpl themes/default-bootstrap/shopping-cart.tpl Nu virker det igen ;-) Vh. Carsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goliard Posted October 31, 2014 Share Posted October 31, 2014 Hi, your problem is, that you allowed taxes, but you dont allowed them in shopping cart(back office -> localization->taxes)BUT I solved this problem. Just open order-payment.tpland modify<span id="total_price">{displayPrice price=$total_price_without_tax}</span> on <span id="total_price">{displayPrice price=$total_price}</span> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts