rtkjeldsen Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 (edited) Hej alle eksperter! Jeg er ved at sætte min shop op (nyeste version, 1.6 mener jeg) og har dertil valgt at bruge paypal, og så quickpay for at slippe for Paypals eget betalingsvindue. Det hele kørte super i test versionen men nu har jeg sat den i produktion og nu får jeg følgende fejl, "Message Error Detected An unrecoverable message error has been detected with the following information: No available payment methods Please correct the problem and re-submit." Jeg fik så af vide at en af Quickpays supportere at jeg kunne ændre cardtypelock værdien til creditcard eller paypal, men så fik jeg problemer med MD5 værdien, er der nogen der kan hjælpe mig med hvor jeg ændre cardtypelock værdien for MD5 koden, så de to md5 værdier kommer til at matche? Shoppen hedder rafini.dk hvis det kan hjælpe jer. Håber virkelig i kan hjælpe mig, er lidt på bar bund.. De bedste hilsner Rasmus Kjeldsen Edited August 26, 2014 by rtkjeldsen (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Et bud... Gå til manager.quickpau.com, og log ind. Under indstillinger kan du generere en ny MD5 kode, som du så sætter ind i quickpay modulet i din backend. Ved ikke om det er det, der skal til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts